En uke – eller et helt liv….

Ny blogger på toppen av bloggtopplista i dag.  Kokkejævel suste opp og slo Sophie Elise med 3.542 klikk.  Gratulerer!!!At han slo meg med sikkert 32.000 klikk snakker vi ikke så høyt om.  Jeg gleder meg med kokken, for bloggen hans gir håp til alle oss som drømmer om et liv som toppblogger – eller i det minste å entre toppen en gang. For Kokkejævel startet bloggkarrieren sin sist søndag.  Da bestemte han seg for å bli Norges mest leste blogger.  –  og opprettet bloggen, og i dag klarte han å innta førsteplassen. Det er bare å ta av seg hatten!

Samtidig gir det meg pågangsmot.  I løpet av uka skal jeg inn igjen på bloggtopplista.  Og en gang, en gang skal jeg sende skjermbilde til mine barn og stolt bevise at jeg, selveste kjerringa er på topp. Bare vent å se.

3 kommentarer
    1. Ja, det er noen av de nye som kommer RETT opp på toppen. 🙂 Hun som pepret feeden her på onsdag ligger også høyt oppe 🙂 Jeg synes det er greit å være INNE på listen, men så veldig høyt trenger jeg ikke..:-D Men ønsker å se DEG der da 🙂

    2. Det betyr ikke så mye for meg, altså. Mer en greie. Men Kokkejævel skriver bra. Han fortjener plassen – og kommer sikkert ikke til å forbli der så veldig lenge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg