Folk er så utrolig snille!!

I dag var det pakke i postkassa her i Drømmehuset. Ikke til meg, men til Gamle Gubben Grå. Pakken var varslet av avsender som trodde den kom til å være her allerede på fredag, men først i dag dukket den opp i postkassa. Har aldri skjønt at posten som reduserte postutkjøring til annenhver dag tar seg råd til å kjøre ut post på en søndag, men det er lenge jeg har forstått så mye av post- og avisutsending. De kommer liksom både sent og tidlig og sjelden på de dagene jeg forventer.

Men dette innlegget skulle ikke være en klage på posten, men en stor takk til “Pusseluskan” som har strikket gode, varme sokker og en lue til Gamle Gubben Grå. Hun er en bloggleser som synes synd på mannen min, og ville vise litt godhet og hjertevarme.

Tusen takk!! Gaven varmer både Gamle Gubben Grå og meg på langt flere måter enn ved å holde føttene og hodet varmt.

Sokkene og lua var i en nydelig blåfarge, yndlingsfargen til Gamle Gubben Grå. Jeg er sikker på at de kommer til å bli flittig brukt. Både de og lua.  Det blir fort kaldt nå som det er lite med hår på hodet. Tror og han fryser mer enn vanlig, for han fant frem vinterakka allerede forrige helg. Så gaven var midt i blinken!

Gamle Gubben Grå ble rent rørt da jeg fortalte han om sokkene som var på vei, og ikke mindre glad da han pakket opp med gaven. Han ba meg skrive og takke skikkelig. Det har jeg gjort både på mail til giveren – og nå på blogg.

Tusen takk nok en gang. Det er godt å bli tenkt på av en “ukjent”: Slikt varmer mer enn sokkene.

8 kommentarer
    1. Så utrolig koselig å lese. Det var hyggelig gjort av en av dine faste lesere her inne. Og så nyttig gave. Blir brukt. Nå er det høst. Godt med noe varmt.

    2. Takk for gode ord, både her og på mail😁
      Jeg hører også til blant de som for tidlig ble avskiltet, og tilbringer det meste av tida hjemme. Selv om jeg leser store mengder bøker, så er det godt å ha litt enkel strikking mellom hendene også.
      Og så er jeg så ubeskjeden at jeg våger å påstå at jeg liker å glede andre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg