Første kostymeprøve til valgkampen….

Isabell Raad har vært på kostymeprøve før første sending i Skal vi Danse.  Naken hud og paljetter. Slik blir det jo klikk av. Jeg har ramla helt ut av lista. Var ikke like spennende og høre meg ta reprise på ukas program. Slik er livet.  Datt ut av forsida gjorde jeg og. Livet er kjipt!

Eller det ble jo nok av klikk i går.  På fb sida til lokalavisen.  Etter at jeg skrev leserinnlegg for å forsøke å få stoppe SIAN; (Stopp Islamiseringen av Norge) sin stand på torget for å unngå opptøyer og torgslag har jeg i grunn fått så hatten passer. Kommunisten skal ikke rokke ved ytringsfriheten.  Den er grei. Det kan bli en interessant dag på torget på valgkampstand på lørdag.  SIAN kommer ikke før i slutten av september, men sympatisører både for meg og dem kan jo dukke opp denne helga og.

Men nå snakker jeg meg helt bort. Det var jo kostymer det var snakk om.  Jeg er alt i kostyme selv om jeg ikke skal leke politiker før om 11 og en halv time.  Rød kjole, rød tights og røde sko. Bøndene på kornsiloen skal ikke være i tvil om hvilket parti jeg tilhører.  Søsteren er jo i Senterpartiet, vil ikke at de skal ta feil av søstrene…

Før det har jeg tre møter i Drammen.  Hverdagen er tilbake.

2 kommentarer
    1. En datter hadde en gang røde, blinkende djevelhorn på hodet i halloween-tiden. Anskaff deg en slik bøyle, så er du sikker på at kostymet legges merke til. 😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg