Gamle Gubben Grå og Kjerringas julekalender del 23

I dag skal siste hånd legges på verket. I dag skal det bli jul i hver krik og krok.  lista over alt som skal gjøres, fikses og ordnes er lang.  Men jeg kommer nok i mål en gang sånn rett før det lysner av dag julaften morgen.  Det er viktig med tradisjoner.  Ungene  erter meg med det.

Jeg har en plan, og hvis alle holder seg til den skal vi nok også i år få feire jul igjen.
Planen kommer til å ryke.
Jeg kommer til å stresse. noe innmari innimellom.  Men det kommer til å bli jul
Kos dere

3 kommentarer
    1. Ikke stress FOR mye, sikker på at det blir koselig jul om du ikke rekker ALT 🙂 Det viktigste er at DU koser deg også. Det er jeg sikker på barna synes også 🙂

    2. God morgen!
      Det kommer til å bli jul!
      Jeg skal levere noe pinnekjøtt til moderen også skal jeg på kveldsvakt 😀 Så blir det jul!

      GOD JUL!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg