Hva er det med dette innlegget?

Noen ganger treffer vi noe med det vi skriver og det tar litt av. Et innlegget får langt flere klikk enn de fleste andre. Alt ved det gamle – nesten….er det innlegget som fikk flest klikk de siste 7 ddagee, uten at jeg ser for meg at det innlegget kommer til å ta helt av på statistikken.

Går vi til de siste 14 dagene er det litt anderledes.  På den lista troner innlegget Vi kommer ikke utenom Mette Ask….Et innlegg som er langt eldre enn 14 dager gammelt. Ja det ble skrevet allerede 30. august.  Dette innlegget er det mest leste innlegget på bloggen min de siste 30 dagene, de siste 90 dagene, det siste året og de siste tre årene som er den lengste perioden jeg får opp på statistikken min.

Det skjønner jeg ikke. Jeg kan ikke fatte at dette innlegget har relevans lenger. Men senest I går hadde dette innlegget flere klikk enn mange av de som er skrevet denne uka.

Hvis dere vil lese et virkelig godt blogginnlegg, så les heller Hva gjør alle folka…….Det er det som er nummer 2 på treårslista, og et innlegg jeg er virkelig fornøyd med.

Hvis noen kan fortelle meg hva som er så fantastisk med  innlegget blir jeg veldig glad, for dette forstår jeg lite av.

 

2 kommentarer
    1. Det er ikke det eldste trixet i boka bloggere benytter for klikk, men det nyeste. Det å linke til tidligere innlegg. Ellers så er det morsomt at ingen bloggere er innom Kvinneguiden. Blir som i Se & Hørs storhetstid med et opplag på en halv million. Ingen kjøpte det, leste det tilfeldig på venteværelse hos legen eller tannlegen 😉

      1. Det er ikke så nytt å linke til tidligere innlegg. De fleste bloggene jeg følger benytter det stadig.
        Forstår du ikke hvorfor jeg ikke er innom Kvinneguiden??? Det finnes da en mengde andre ting å bruke tida si på enn det mølet der!
        Slarvekjerringer har aldri interessert meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg