I natt…

I natt, mens du og jeg forhåpentligvis sov trygt i sengene våre tente noen på bilen til justisminister Thor Mikkel Wara..  Det er ikke første gangen bilen og hjemmet til Wara er blitt forsøkt påtent eller utsatt for andre former for hærverk.
Slike nyheter gjør meg forbanna, skikkelig forbanna.
Her i landet velger vi hvem som skal styre landet, hvem som skal bestemme, over stemmeseddelen.  Det kalles for demokrati.  Vi skremmer eller truer ikke politiske motstandere til taushet.

Jeg er ikke enig i Fremskrittspartiets politikk, og deres innvandringspolitikk er virkelig provoserende.  De som mener det samme som meg har min største forståelse.  Men vis det med stemmeseddelen, med leserinnlegg, med fakkeltog, med demonstrasjoner men IKKE med bensinkanna.,

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg