Ikke en god dag….

Dagen i dag er ikke en god dag.
Ryggen er vond, virkelig vond.  Jeg var hos legen i dag, og måtte sitte lenge og vel på venterommet.  Det gjorde ikke ryggen bedre. Legen lurte på om jeg vurderte operasjon. Vi snakket litt om det. Jeg er i utgangspunktet kritisk til å la noen skjære i ryggen min. Men det er jo som han sier, et enkelt inngrep i dag. Vel, jeg er ikke der – ennå. Tanken må nok modnes litt. Bør vel og ha en MR for å finne ut om det faktisk går an å operere.

Da jeg kom hjem fra legen ble jeg møtt av en anselig stor haug med hundediare i gangen.
Tusen takk! I tillegg til lukta og drittjobben er ikke det å bøye seg eller det å vaske gulv liksom det beste for en sliten rygg. Så ryggen ble ikke noe bedre av den jobben.

Jeg tok så med meg Kjøteren (synderen) og Charlie Chihuahua og gikk på tur.Det var sørpe og glatte veier, og jeg som er livredd for å falle, og livredd for selv det minste feiltrinn, gikk anspent og stivt.  Gjett hvilken virkning det hadde på en sliten rygg? Riktig  Ingen positiv effekt.

Nå skal jeg flate ut på sofaen en stund og hvile rygg og kjerring.

7 kommentarer
    1. Uffda, det ble litt av en start på dagen .. det kommer som regel på rekke og rad når det først blir litt ille 🙂 Godbedring 🙂

    2. Det var litt av en dag. Håper fortsettelsen gikk bedre … 😉 Og du hadde rett forresten, det er ct jeg skal ta av magen. Selv om legen sa røntgen.

      1. Jeg tilbragte resten av dagen rett ut på sofaen. Ryggen er fremdeles vond. Men kanskje den er bedre i morgen?
        Bra at det var CT du skulle til. Da får du en god undersøkelse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg