Kort og godt om Kjerringa…..

Jeg ble utfordret av Solliv til å svare på fem spørsmål hun hadde på bloggen sin. Litt sånn kjedebrev-aktig  Jeg som ikke er så glad i kjedebrev ta likevel utfordringen.

Ute eller inne?

Det spørs på årstid,  Fra april til oktober trive jeg best ute.  Fra november til mars, helt klart best inne.

Varmt eller kaldt?

Tipper svaret på dt første spørsmålet gir svaret på dette og.  Jeg liker meg best når det er varmt.  Er ikke glad i kulde. Ikke for varmt heller når jeg tenker meg om. Men a snakker vi om over 30+.

Natt eller dag?

Ja takk begge deler.
Jeg liker å stå opp om morgenen. Sover sjelden lengre enn til 7.
Samtidig har jeg lakenskrekk når anledningen byr seg til litt sosialt samvær. Da kan det fot lysne av dag før jeg tusler til sengs.

Gjest eller vert?

Det er alltid hyggelig å bli bedt bort.
Jeg liker og å samle folk hjemme hos meg selv.

Hus eller leilighet?

Helt klart hus.  Liker ikke å bo for tett på folk.

Sjø eller fjell?

Flott på fjellet, spesielt om høsten.
Er også utrolig glad i havet og sjøen.
Men favorittsted er nok en innlandsskog med et stille skogstjern. Finnes det noe bedre?

Høyt eller lavt?

Veldig glad i høyder, og utsikt.

Jeg utfordrer Happy  Mona Irens, og Skriveglad bestemor

Håper dere er med, det dere må gjøre er å svare på spørsmål (klipp ut og lim inn) og sende videre til tre personer! Altså linker ikke til meg, men oppfordrer tre personer her på blogg til å være med. Hvorfor 3? Jo, litt lettere for at kjedebrevet ikke stopper opp med det samme! Heng med, så ser vi om dette går noen dager!

5 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke så glad i kjedebrev, var mye av det da vi gikk på skolen, men dette er annerledes. Enig i deg med omtrent alt, men er muligens litt mer glad i kjøligere vær. 😊

    2. Jeg er heller ikke så glad i kjedebrev, var mye av det da vi gikk på skolen, men dette er annerledes. Enig i deg med omtrent alt, men er muligens litt mer glad i kjøligere vær. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg