Litt interiør på en søndag…

Alle som følger med på denne bloggen har vel fått med seg at jeg er litt glad i gjenbruk.  Finn.no og Fretex er mine favorittsteder når det kommer til interiør. Jeg liker interiør som ikke alle andre har, det er lettere å skape sin helt egne stil via bruktkjøp enn å gå i kjedebutikker.

I dag da jeg klikket meg i gjennom toppbloggerne ble jeg bare sittende å måpe.  Så rå-kult!!!
Jeg snakker selvsagt om badet, eller rettere sagt dusjen til Doc og Dask
De har kledd veggene i dusjen med bølgeblikkplater, med glassvegg med svart metall og svarte lister er resultatet helt rått!!!

Som dere leste i innlegget Drømmeprosjekt….. er Drømmehuset mitt store prosjekt hvor nye ideer stadig dukker opp.
Badet ble pusset opp for 100.000 da vi flyttet inn. Totalrenovering etter at vi fant fukt og råte og er ikke noe som blir rørt med det første.
Den rosa gjestedoen er jeg og veldig fornøyd med.
Men jeg har en drøm om et skikkelig vaskerom i det rommet i kjelleren som nå mer er en vaskekjeller. I min drøm av et vaskerom er det og en dusj.  Behovet for to dusjer har blitt betraktelig mindre ettersom antall beboere i Drømmehuset har blitt redusert fra 6 på det meste til kun 3 nå – og Yngste Sønn er mulig og flyttet ut av redet før jeg får oppfylt drømmen om det vaskerommet. Men likevel…..

Så fasinert er jeg over bølgeblikkplatene på badet til Doc og Dask at jeg vurderer å  riste liv i Yngste Sønn før klokka 8 en søndag morgen. Han er blikkenslager, og kunne fortalt meg alt jeg lurer på om hvorvidt dette prosjektet er smart og hva slags plater han synes jeg skal velge.  Slik at jeg kunne kaste meg over finn.no, jage Gamle Gubben Grå ut på kjøretur med henger og kanskje ha kledd vaskekjelleren med kule bølgeblikkplater innen søndagsmiddagen blir servert.

Vel, jeg besinnet meg og lot Yngste Sønn få skjønnhetssøvnen sin. Tror ikke jeg ville ha vekket arbeidslysten hans med å piske han opp av sengen for å snakke om blogger og bølgeblikk en tidlig søndag.

 

4 kommentarer
    1. Ja, jeg elsker slikt! Fretex butikken i Moss er helt rå, største jeg har sett!
      Her kunne jeg handlet det meste, dersom jeg skulle fylt opp til leilighet eller hus eller hytte!

      Godt med planer for vaskerommet! 🙂 sikkert masse fint i hyller og slikt som ikke koster skjorta..

    2. Jeg er utrolig treg når det gjelder interiør. Gidder liksom ikke… Sikkert noe å gjøre med at vi leier leilighet. Er liksom aldri HELT mitt, derfor bryr jeg meg ikke så mye om interiør heller… Litt dumt, for jeg er jo en stund på hver plass.. Burde bry meg litt mer. Men hver sin interesse. Jeg må inn å se på bølgeblikk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg