Månedens blogger er MEG!!!!

Ah livet leverer for denne kjerringa og bloggen hennes for tida. Nå er det nok ikke lenge før jeg raser oppover mot toppen.

Først landet jeg et samarbeid med Losen Butikk sånn i slutten av forrige måned, eller var det i starten av mars? Samme det. Og som jeg skrev i innlegget Kveldstanker har jeg mer moro og fortelle om, bare vente litt.

I dag våknet jeg og oppdaget at jeg hadde blitt kåret til Månedens blogger hos Allan!!! Og det helt uten å ha kommet med verken trusler eller smiger. Ikke bestikkelser heller. Jeg hadde ikke en gang reflektert over at han driver og kårer månedens blgger sånn halvveis i måneden.

Og så mye flott Allan skriver om kjerringa, ja jeg blir nesten varm om hjertet. Les bare hva han skriver;
Kjerringa har ei veldig god penn, skriver veldig bra, og hun har et stort hjerte og et engasjement for de svakeste i samfunnet.

(Skal ikke påpeke at det heter en penn, ikke ei…)

Og det er kjerringa, bloggeren kjerringtanker altså, en klok kvinne som har levd en stund. Og så er hun en dyktig blogger.

Ah, slikt varmer et kjerring-hjerte. Jeg blir nesten rørt her jeg sitter. At Allan mellom alt fjas, tull, blåmandager robotstøvsugere og kjøkkenmaskiner i kule farger har klart å komme opp med noe så klokt og riktig som de formuleringene der. Ja, han er en vis mann, denne Allan.

Så Allan kan være sikker på at neste gang jeg drister meg til å kommentere hans blogg skal jeg ha denne hedersprisen friskt i minne og se på han med milde øyne.
Jeg skal og gi et lite hint hvis jeg om mine røde kammerater skulle ta opp igjen ideen om væpna revolusjon slik at han kan ta med seg alle millionene han har tjent på bloggen sin og rømme til Sveits eller Månetoppen lenge før vi kommer med høygaffel og muskedundere.

Tusen takk for utmerkelsen o store og fremtidige blogg-konge. Dette gjorde dagen min utrolig mye bedre.

14 kommentarer

Siste innlegg