Mediene følger med på Kjerringa…

I forrige uke dro Gamle Gubben Grå og jeg for å finne våren i Nevlunghavn. Det at så stor-fint besøk som denne toppbloggeren besøkte området gikk ikke upåaktet hen hos lokalbefolkningen.  Det er vel slik at blondegardinene skyves litt til side og folka som bor i de hvite sørlands-husene får med seg at fremmede mennesker har funnet veien til tettstedet innerst i blindveien en tåkete marsdag.  Men litt overraskende at de dro kjensel på denne kjerringa i tåka.

Muligens er det slik at Nevlunghavnlosen får med seg det meste som skjer i området. Ja, jeg tror kanskje han kan ha en liten finger med i mye av det som skjer der også.
For se bare hva han skriver om at Kjerringa har blitt observert i området.

Når en ellers så midtuke-fredelig bygd som Brunlanes, plutselig blir invadert av en toppblogger.

Jeg liker at han betegner meg som toppblogger men vil på det sterkeste påpeke at det overhode ikke var snakk om noen invasjon. 

I går ble jeg kåret til Månedens blogger og oppdager altså omtrent samtidig at en nettside nede på Vestfoldkanten har fått med seg mitt besøk i området. Det går den riktige veien for kjerringa.

Er det flere bortgjemte perler som ønsker at denne kjerringa skal komme på besøk og kaste glans over området er det bare å ta kontakt.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg