Men kvelden var fortsatt ung..

Et besøk på sykehuset, litt kos i sola og et jobbintervju er jo ikke noe til dagsprogram for denne kjerringa. Nå har jeg jo ligget til lading i over en uke.

Nei, det ble ikke noen tur på byen slik bildet over kanskje gir inntrykk av. Det er hentet fra arkivet. Men etter en liten cowboystrekk på sofaen var det til å rigge seg til for litt digital møtevirksomhet ved spisebordet. Det nærmer seg årets lønnsoppgjør, og vi ønsket medlemmenes innspill på hva vi skal prioritere. Som forhandlingsleder og foretakstillitsvalgt var det en selvfølge at jeg ikke bare deltok men også ledet møtet. Med både et formøte og en liten samtale i etterkant for oss i forhandlingsutvalget ble det to og en halvtimes møtevirksomhet før jeg på ny kunne inta horisontalen.

Men nå begynner jeg å bli rimelig fornøyd med dagens innsats. Charlie Chihuahua ligget oppå meg og ser surt på meg hvis jeg leer det minste på meg. På tide at mor holder seg i ro litt.

5 kommentarer
    1. Det må jo være godt å ha noe på agendaen nå.. Jeg ville iallfall blitt gal, for ikke snakke om et sant helvete å ha med å gjøre om jeg skulle sittet mer eller mindre passiv hjemme i ukevis (hehe)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg