Men søndagstur ble det.

Det ble ikke noen tur til Oslo på meg i dag. En drøy time med buss hver vei og 7 timer med møte fristet ikke når formen  er som den er.  Ikke har jeglyst til å sitte å være redd for å hoste hellet. Og hoste gjør jeg fremdeles ganske så mye.

Men og bevege seg litt og få litt frisk luft er alltid sunt. Spesielt når jeg har vært inne I nesten en hel uke. Så det ble en tur i Hønefoss med Charlie Chihuahua og Gamle Gubben Grå.  Og ha, som du kanskje forstår fikk kjerringa endelig kaffe-latte!!

Det var litt surt i dag, og skyer for sola, men godt å bevege seg litt.  Selv om det ikke ble mer enn 2,5 km på skrittelleren var det muligens nok, for da jeg satt i bilen på vei hjem kom en ny hostekule så jeg trodde lungene skulle vrenge seg. Greit at jeg ikke var I en møtekalender full av mennesker. Jeg kunne fort blitt alene tilbake.

8 kommentarer
    1. Godt med en luftetur.
      Her har dagen flydd litt fra meg. Sov nok litt lenge. Og nå er middagen på kok.
      Saltkjøtt, kålrabistappe og ertesuppe.

      1. Det gjør den sikkert.
        jeg får lett hoste når jeg er forkjøla, den er stygg – men som en kollega sa en gang en lege på jobb påpekte at jeg burde få undersøkt den hosten. “Det er bare Brit, Hun hoster alltid sånn”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg