Min dag gjennom bilder del 3

Som dere har fått med dere i innleggene Min dag gjennom bilder…..og Min dag gjennom bilder del 2

Så vil jeg i dag gi dere raske foto-oppdateringer gjennom hele dagen slik at dere kan følge kjerringdsgen nærmest minutt for minutt. Blir ikke det gøy!!!

Etter å ha fått frontruta isfri som dere altså kan lese om i innlegget Min dag gjennom bilder del 2 var det å komme seg ut av gårdsplassen…

Som dere ser byr det på utfordringer.  Arbeidsbilen til Yngste Sønn står i veien.  Han tørna inn i Drømmehuset etter en utrolig lang arbeidsdag klokka 23 i går…

Litt telfonvekking måtte til – og så er det klar bane.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg