Noen kjerringtanker…

Jeg synes alle dagene er deilige nå, skyer, vårregn eller ikke. Alt annet vær enn snø mottas med takk og glede. I dag er det grått men helt greit.

Vi hadde pasta med grønsaksrøre til middag i går. Gamle Gubben Grå lagde den, den både smakte godt og så lekker ut. Jeg fotograferte den ikke, bare koste meg med å spise den. Det er jo det man liksom skal gjøre med mat. Spise, ikke fotografere. Om man er aldri så mye blogger så er det ikke alt som må dokumenteres.

Snart tid for frokost. Brødskive med fiskepudding. Går ikke på noen bestemt diett. Tar selvsagt hensyn til diabetesen, men har ikke en diett jeg følger slavisk.

Etterpå blir det en tur ut med hundene. Det er og jeg som skal lage middag. Stekt rotfruktsalat med sennepskrem og varmrøkt laks. Hva mer dagen vil bringe er jeg usikker på.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg