Sittende på en stol……

Som jeg skrev i innlegget Et stort gjesp…. har jeg kommet opp med ideen til et genialt blogginnlegg.  Et innlegg som kommer til å føre meg nesten helt opp til toppen av bloggtoppen. Kokkejævel regner jeg med at det ikke er noe å gjøre med, men de andre skal jeg gruse med dette innlegget.  For når Julia Nyland kan få 4.771 sidevisninger ved å fortelle at hun ligger i en seng, hvor mange sidevisninger vil ikke jeg da klare å få når jeg skriver at jeg sitter på en stol? Et hvert barn under ett år vet jo at det er langt mer komplisert å sitte på en stol enn å ligge i ei seng.

Åh, endelig morgen Haha.
Ja, som dere skjønner har jeg liksom lånt teksten til Julia så jeg er sikker på at jeg får  med hovedbudskapet i innholdet, og dermed klatrer til toppen av bloggtopplista.
Jeg er vel kjent for å hevde at God og morgen er to ord som ikke hører sammen, og selv om jeg gjerne står opp tidlig, er det sjelden jeg tenker endelig morgen.

Jeg gleder meg så ekstremt mye til en ny uke nå.  
Jeg synes kanskje at det å hevde at jeg gleder meg ekstremt mye til en ny uke kanskje er å ta litt vel i, men…..

Føler jeg er i en skikkelig god flyt om dagen, og det finnes faktisk ingen bedre følelse enn det.
Er ikke helt sikker på den “flyten” når jeg kjenner etter….
Både form og humør kunne vært bedre.

Nå sitter jeg på en stol (igjen, blogger visst bare fra spisebordet om dagen…), og prøver å finne på noe å skrive om. 

Dette blogginnlegget kommer helt sikkert til å føre meg til toppen av lista, tror ikke dere og?

 

13 kommentarer

Siste innlegg