Svarer på spørsmål

Noen ganger spør leserne om mer enn en stakkars blogger kan svare. Hør bare på disse spørsmålene som Sophie Nilsen har fått på sin blogg, og som jeg frekt og freidig svarer på sånn sett med kjerringa sitt perspektiv.

Hva tenker du om de som reiser akkurat nå?

Hva jeg mener om folk som akkurat nå mener at tiden er inne for å reise på kjærlighetsferie til Dubai, eller som bare  må til Spania, Lanzarote, Kreta, Tyrkia, Albania eller Langtvekistan uten at de har noen beviselig god grunn til det? Vil du virkelig vite det? Vel, de er noen bortskjemte, egoistiske, hjernedøde idioter. Og jeg håper de kun har bestilt enveisbilett.

Har de døende nære slektninger, eller fødende partnere for den saks skyld har de i mine øyne en god grunn.

Jeg har og en viss forståelse for gjestearbeidere som har vært hjemme på juleferie. Men test dere her, og overhold karanteneplikten!

Er det dårlig miljø blandt dere influencere?

Nei, det vil jeg ikke si. De influenserne jeg liksom har kontakt med virker som hyggelige folk. Snille, hjelpsomme og vi heier på hverandre. Ja, kanskje med unntak for han på toppen.

Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?

Jeg er glad i klær, og kjøper litt hvis jeg finner noe jeg liker i min størrelse.  Men kjøper ikke klær hver måned. Kanskje 500 kroner i snitt i måneden. Litt usikker.

Skal du virkelig ikke ha kjæreste på fem år? Ref intervjuet du hadde med Se og Hør.

Hæ??? Seriøst!?!? Har det vært intervju med meg i Se og Hør? Det kan ikke jeg huske å ha vært med på.  (Begynner å vurdere om jeg er dement hvis noen klarer å hoste opp det intervjuet.)

Men det stemmer. Jeg har ingen planer om å få meg en kjærest eller en elsker de nærmeste 5 åra. Har evig nok med Gamle Gubben Grå.

Hva er det eldste du kunne datet/vært sammen med?

Nå er Gamle Gubben Grå 57 år, og det er helt klart det eldste vesenet jeg har datet eller vært sammen med.  Når jeg mener han blir for gammel til at jeg vil fortsette å være sammen med han? Vel, jeg håper det blir lenge til – og jeg håper vi er sammen livet ut. Så da er nok det eldste jeg kan være sammen med  rundt 110 år…

Er du på Tinder?

Nei det er jeg ikke.

Har du lyst på en hund til? 

Nei  vi har ingen planer om en hund til nå. (Håper Gamle Gubben Grå er enig med meg i det.)

Hadde du delt bilder av barna dine på bloggen?

Jeg har delt noen få bilder av ungene på blogg. Men da har de blitt spurt, og siden de er i 20 åra klarer de å ta et bevisst valg om det.

Kunne du vært med på 71 grader nord? 

Nei, det kunne jeg ikke.

Hva anser du som “røde flagg”?

Spør du en kommunist om hva jeg ser på som “røde flagg” ? Jeg liker både røde flagg og faner, og tankene går raskt til 1. mai.

Men jeg forstår spørsmålet. Det som får meg til å styre unna en mann er hvis han er dum.  Da må jeg forte meg med å si at det å være “dum” ikke handler om antall års skolegang, men mer om evnen til å følge med i samfunnet  i en samtale, i livet.  Jeg har svært lav tålmodighet ned dumme mennesker.

Et annet tldt flagg er typen verdensmestere. Du vet slike som kan og vet alt  og er rimelig høye på seg selv.

Er det viktig for deg at din fremtidige kjæreste har mye penger?

Nei  jeg har aldri valgt Gamle Gubben Grå for de pengene han ikke har.

Vil du bli sammen med noen som er kjent eller opptatt av sosiale medier?

Gamle Gubben Grå har aldri hatt noen dtøm om å bære kjendis, eller vært spesielt opptatt av sosiale medier.

Når det er sagt vet jeg han liker Gamle Gubben Grå statusen bloggen gir han.

 Skriver du blogginnleggene dine selv?

Selvsagt gjør jeg det. Hva hadde ellers vitsen vært med en blogg?

Sover du med eller uten klær?

Jeg sover alltid kliss naken! Og der ga jeg deg noen bilder i hodet du sent vil bli kvitt!

Hvor mye betaler du for å bo hjemme?

Vi deler jo på utgiftene. Men siden jeg som regel har vært den dom tjener mest er det jeg som betaler mest av de faste utgiftene.

8 kommentarer

Siste innlegg