Ta en “Janne Nordvang”

I dag har jeg sløvet på sofaen et par timer midt på solfylte formiddagen. Tenk å kunne dele det på sosiale medier en 1. Påskedag og så høste kred for det! Denne rare våren bærer noen fordeler med seg. I år er det ingen som sender påskeferiebilder av brune legger på solseng i Syden. Og skulle noen glemme seg og poste et bilde av seg selv i solveggen på hytta må man fort legge til en forklarende unnskyldning om at man desverre har hytte i egen kommune før å unngå at kommentarfeltet flyter over av hatmeldinger.

Men altså. Det var når jeg var ferdig med denne sløvinga og sto i dusjen for liksom å prøve å vekke denne kjerringa til liv jeg kom til å tenke på Janne Nordvang.  Eller på blogginnlegget hennes som jeg hadde lest tidligere i dag.

For de som nå vurderer og raskt klikke seg videre til en mer sømmelig blogg, kjerringa skildrer jo at hun står naken i dusjen og tenker på en annen kvinne! Og det til og med på en hellig påskedag! Nei fysj! Så skal jeg raskt førte meg å dele link til blogginnlegget jeg kom til å tenke på.

Den skremmende påskeharen

For der i dusjen sto jeg et øyeblikk og tenkte på om jeg skulle tegne en påskehare på min noe maltrakterte kjerringkropp for å overraske Gamle Gubben Grå. Yngste Sønn var trist avgårde og var ikke ventet hjem på noen timer ennå.

Det ble med tanken. Jeg ville ikke risikere å gi Gamle Gubben Grå hjerteinfarkt.  Men jeg vurderer fremdeles å ta på meg hønelua og pynte meg med noen fjær rett før vi skal krype til køys i kveld.

Ha en fortsatt God Påske!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg