To uker gamle matkasser, bingo og vasking av bad…..

En plass ned i dag. Men 10. plass er heller ikke å forakte.
Bildet av blomsterbuketten er et arkivbilde. Fikk den til fødselsdagen min i forrige uke. Levert på døra fra snille Vivian.

Vivian, Mamma på hjul, er en av svært få av oss 10 toppbloggerne som lever noe som kan minne om luksuslivet vi forbinder med toppbloggerlivet. Hun var på restaurant på lørdag, og fikk levert middag på døra i går.
Samtidig tror jeg ingen av oss ønsker å bytte plass med Vivian. Og selv om Vivian sikkert er veldig takknemlig for den maten de fikk av snille naboer i går, er jeg sikker på at hun egentlig skulle ønske at hun var i stand til å lage den skinkesteika selv.

Sånn tror jeg det ofte er. At alt som virker flott og glamorøst, kanskje ikke er så mye å hige etter. Det jevne, vanlige hverdagslivet er det beste. Og bloggtoppen viser og det.
Vi leser ikke Mamma på hjul fordi vi ønsker å lese om glamorøse restaurantmiddager, men fordi vi ønsker å følge hverdagslivet til Vivian. Det gir oss innblikk i livet til ei tøff dame som kjemper med nebb og klør for å få leve det helt vanlige hverdagslivet.

OK, Andrea Sveinsdottir vlogger om fem forskjellige hårfrisyrer og Stine Skoli har et reklameinnlegg om vinterkåper fra Ellos. Men ellers er det hverdagen som rår over hele bloggtoppen.
Jeg har ikke klikket meg inn på hårvideoen. Håret mitt er kun nåen få centimeter langt, ikke stort jeg kan finne på med det. Den ene kåpa fra Ellos derimot frister veldig…. Mulig jeg klikker meg inn og kjøper en slik.

Vibbedille har kanskje ikke en hverdagsblogg. Det er ikke mange som er så kreative som henne. I går deler hun ideer på gaveposer. Så enkelt at selv jeg ser at jeg kan få det til.
Men også Vibbedille lever et vanlig hverdagsliv uten glitter og glam, annet enn på hobbyfronten. Der tror jeg det er litt glitter innimellom.

Doc og Dask, eller rettere sagt Dask, skrubber ned badet. Det har jeg planer om å få gjort i løpet av uka og.

Ida Wulff reklamerer for sånn matkasse. Det er det samme innlegget hun har ligget på bloggtoppen med de siste 14 dagene. 14 dager gammel matkasse høres ikke særlig glamorøst ut.

Mat fra bunnen bestemmer menyen til sine rundt 4.000 lesere. I dag blir det blomkålsuppe med kjøttboller.
Jeg stusser litt på det med kjøttboller i blomkålsuppa, men finner ut at det sikkert kan bli ganske god kombinasjon. Vi får se. Kanskje blir det blomkålsuppe med kjøttboller til middag her i Drømmehuset i dag.

Monica Wederhus har vært på Bingo.
Jeg har aldri vært på Bingo. Kanskje har jeg fordommer, men jeg forbinder liksom ikke Bingo med trendy glamour.

Da er det bare Kokkejævel igjen. Han har vært på kino. Glamorøst nok, men nokså hverdagslig.

Nei den eneste av toppbloggerne som har levd luksuslivet i går var denne kjerringa her. Jeg fikk tross alt tre timer med fotpleie hjemme på min egen sofa.
Merkelig at det ikke er jeg som er helt på toppen!

 

6 kommentarer
    1. Herlig. Matkasser har jeg aldri prøvd, Liker å snoke litt rundt i butikker jeg. Men skjønner det er praktisk.
      Bra det oser luksus rundt deg da!

    2. Stemmer det, er mye glitter og fjas på Hobbyrommet. Har ikkje energi til å leve et skikkelig luksusliv med den utlevering det måtte kreve på bloggen, noen ganger er hverdagslivet mer enn nok jobb 😀 Men skulle gjerne hatt 3 t m fotpleie, det er jo himmelsk! Heldig du 🙂

      Vibbedille

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg