Upopulære meninger og mye reklame

Jeg er tilbake på den der 13.plassen igjen for andre dag på rad. Vel greit nok det. Kom liksom ikke med så mye fra meg i går.  Et Dialogmøte på dagen og fem timers digitalt kommunestyremøte i går satte liksom en stopper for det.
Vel har en ny møtedag i dag, og et nytt kommunestyremøte i kveld så jeg lover dere ikke noe større aktivitet i dag heller….

Men la oss ta for oss toppbloggerne.
Ida Wulff reklamerer fremdeles for solkrem.
Kokkejævel maser at folk må handle i nettbutikken hans. De kan vinne boka hans hvis de gjør så.(Restopplaget er stort.)
Andrea Sveinsdottir har et reklameinnlegg for Nelly

LØP OG KJØP!

Stine Skoli skriver om den nye sy-boka hun driver å lager.
Kall det forhåndsomtale. Pre-reklame.

Da er det bare Julia Nyland igjen.  Hun har og et reklameinnlegg hvor du kan klikke deg inn og få 30% på undertøyet hun poserer i. Innlegget er ikke merket med reklame slik det skal Julia gjør sjelden det. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje hun ikke forstår de reglene heller? Hun forstår jo ikke smittevernreglene
I tillegg til å posere i undertøy er hensikten med innlegget å komme med noen upopulære meninger. Vel, det at hun finner snusleppe sexy og ikke synes chihuahuaer er søte er liksom ikke uttalelser jeg finner som sterke, provoserende eller spesielt interessante.

Hva tar jeg med meg fra toppbloggerne i dag?  Jeg må få meg et reklamesamarbeid.

 

 

 

9 kommentarer
    1. Det er kun Andrea og Kokkejævel som har merker innlegget riktig 🙂 Prøv å skriv det i kommentarfeltet til Julia og hun ber deg holde kjeft! Hvis hun merker et innlegg så gjør hun det på sin egen måte slik at ingen vet det er reklame før man klikker seg inn – Ikkje lov, og en bot burde vært sendt i den retningen for å si det sånn.
      Høres ut som du får en travel dag, du får nyte våren innimellom 🙂
      Vibbedille 🙂

    2. Kokkejævel gratulerer!

      Vinneren er helt tilfeldig trukket, men det som er litt artig er at Rita King faktisk er sjefen på Alveland, der de lager Kokkejævelsåpa. Det er litt festlig da. 🙂. Sitert kokkejævelen.

      Det som var litt morsomt er at jeg ikke fant henne i noen kommentarfelt at hun ønsket å vinne. Tru om det var en rettferdig trekking? Eller lurte han folk til å handle på nett?. Kanskje var hun i kommentarfeltet, at jeg overså det?

        1. Skriv i kommentarfeltet på FB når du har bestilt, så er det lettere å trekke deg ut 🙂. Sitert kokkejævelen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg