25% på Nelly og lite nytt.

Reklame | Ellos

Hei Babes!  Jeg har ikke nett-shoppet noen verdens ting på veldig lenge.  Jeg er ikke på bloggtoppen.  Jeg er på 46. plass. ramla to plasser nedover på lista bare det siste døgnet. Og 25% på Nelly? Er det ikke det bestandig?
Sitter i likhet med Isabell Raad, jadet er hun som er på bloggtoppen.  Det pleier å være det når det er snakk om rabattkoder på Nelly. Altså i likhet med Isabell sitter jeg og en del foran PCn i disse koronatider. Jeg godkjenner turnuser som blir endret frem og tilbake på tre dagers varsel.  Jeg har skype-møter flere ganger om dagen, teamsmøter, chatter og noen møter på … husker ikke hva alt heter…
Ja og så er jeg en del på sosiale medier innimellom, men å gå bananas med nettshopping har jeg ikke gjort. Jeg har ikke så mye dødtid.  Jeg kjeder meg ikke, men jeg kjeder meg aldri.  Og ikke klikk dere inn på Isabell Raad for å få noen rabattkode.  Den går ut før jeg er ferdig med å skrive dette innlegget. Det kommer sikkert en ny kode snart.

Gozzip//La Redoute//Sneaky Steve

I dag er det 1. mai.  Hadde verden vært normal hadde jeg alt vært en tur ute, hørt en tale ved bautaen i Nordre Park, hilst på folk og gratulert med dagen.  Kanskje vært på 1. Mai frokost.  Jeg hadde hatt på litt pene klær og det hadde vært en dag fullspekket med ting jeg skulle få med meg.  Gratulerer med dagen…  En tur i kjerka – kirken og Tid for tog…er innlegg fra 1. mai feiringa mi i fjor.   Men i år blir det feiring over nett.  Og da kunne jeg godt tenke meg å slenge rundt i klær som på montasjen over.

Ha en fin 1. mai .

5 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen, håper noen taler streames så man kan få det med seg. Så man kan kjenne litt av den 1. Mai følelsen
      Skap deg en fin 1.Mai

    2. Gratulerer med dagen. Håper 1. mai blir en fin dag selv om den ikke blir som før.
      Travle tider, og veldig greit at man ikke kjeder seg. Det gjør ikke jeg heller. Kan ikke huske sist.
      Ha en god 1. mai ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg