5 uvaner jeg har…..

Det kan sludde, det kan regne det kan være en så kjip tirsdag det bare vil, inne i meg skinner sola.  For jeg er på bloggtopplista også i dag og for en plassering! Nummer 72!  Dette går veien!  Rødt har gode målinger for tiden og, bare nevner det.

Ny blogger for meg har entra toppen av bloggtoppen. Stina.  Hun er 25 år, blogger på heltid, bor i andefjord og er med på Bloggerne på TV. I går postet hun et innlegg om 5 av uvanene sine, og   havnet dermed på toppen av lista.

Nå er jo jeg høy på meg selv i dag etter å ha oppnådd 72. plass på bloggtopplista, Rødt er i medvind, våren i anmarsj og kroppen verker litt mindre i dag enn i går.  Det er vanskelig å finne noen negative sider overhode med denne kjerringa akkurat nå, men noen sjarmerende uvaner har jeg kanskje…

1.Jeg rer aldri opp senga mi.
Gamle Gubben Grå kommer fra et møblert hjem, og rer alltid opp sin halvdel av dobbelt-senga. Jeg bare dytter dyna til side og står opp.

2, Jeg parkerer skoene mine over hele huset.
Ikke så mye nå om vinteren. Da setter jeg uteskoene i entreen, gangen eller på badet. Men om sommeren når alle dører står oppe og vi går ut og inn hele tiden parkerer jeg crocsene på kjøkkenet, joggeskoa ved spisebordet, sandalene på terrassen eller et helt annet sted, og hvilke sko som er hvor varierer også mye.

3, Jeg glemmer ofte å skylle av middagstallerkenen min.
Gamle Gubben Grå og hans bakgrunn fra det møblerte hjemmet på beste Oslo Vest irriterer seg utrolig mye over det.

4. Jeg bor i bilen
Bilen er min “hule”, der slenger jeg fra meg tomme colaflasker, godtepapirer, klær osv.  Det å ta det ut av bilen derimot er mye vanskeligere.

5. Når jeg er engasjert snakker jeg på inn- og utpust.

3 kommentarer
    1. Dette tror jeg må ligge til slekta, Brit, for akkurat sånn er jeg også, hehe! Bortsett fra den siste, men der ligner jeg mer på faren min sin side.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg