Begynne tidlig.. .

Inne på bloggen sin har Vibbedille kastet ut jula for lengst og er godt i gang med å promotere påskestrikk. Skal man strikke eller perle masse ting til påske begynner man ikke i slutten av mars når påsken bare er få uker unna er hennes mantra. Og sånn driver hin og maser om de andre høytidene og årstidene og. Skal du ha en tykk, varm genser ferdig til høstkulda kommer begynner du ikke når det alt er blitt kaldt, men heller en varm dag i juli.

Vel Vibbedille, jeg håper du blir fornøyd med meg nå, for i går begynte jeg å brodere på rn nøttepose med julemotiv!

Om jeg er tidlig eller seint ute kan selvsagt diskuteres. Var det høsten 2019 eller 2018 jeg bestilte dette broderiet?

Det er mye som dukker opp når man begynner å rote….  jeg mener selvsagt rydde, i hyller og skap og denne broderipakka dukket opp fra glemselen på lørdag.

Nå er jeg i gang, og har god tid til å ferdigstille prosjektet lenge før nøttene kjøpes inn neste desember. Tror og det var smart å vente med broderinga til jeg fikk meg briller.  Lettere å både brodere og ikke minst lese mønster på den måten.

Så gjenstår det selvsagt å se om denne blir ferdig innen jula 2022. Jeg har jo rn del ufullendte prosjekt liggende.

4 kommentarer
    1. Hvis du ikkje går lei så er det absolutt mulig å bli ferdig til jul ja 🙂 Men bare en liten rettelse: Eg har ikkje kastet ut jula 😀 Eg har sortert den, stelt den og pakken den fint ned i nye plastbokser og den står så fint inne på boden 🙂 Dessuten er det helt vanlig å ligge litt foran i hobbyverden vettu – best sånn 🙂 Kos deg med broderiet 😀

      Vibbedille 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg