Bunnbloggerne ligner på toppbloggerne i dag…

Jeg vil fortsette å ha fokus på bunnbloggerne. Målet er å bevise at ofte er det evnen til  markedsføring og ren manipulering som gjør at noen havner øverst på lista og andre nederst. Det har ikke nødvendigvis noe verken med gode litterære tekster eller innhold å gjøre. Jeg legger og merke til at blogger jeg omtaler ofte klatrer betydelig på lista etter omtale. Isalicious som jeg skrev om i går, hun som reklamerte for det torturredskapet du skulle fikse ansiktet ditt med, er i dag på plass nummer 83. Har du gått glipp av torturredskapet? Sjekk Munnbind til utdrikningslag og annet som er kjekt å ha

Men over til dagens bunnbloggere.

På plass nummer 100 har vi Turogtrening. Jeg klikker meg inn med litt sånn blandede følelser. Trening er jeg som kjent ikke opptatt av, men jeg liker å hå turer. Mange turer på denne bloggen har gitt meg inspirasjon til egne turer. Hva kan hun friste med i dag?  Samtidig har jeg ikke lyst til å bli fristet. For jeg har bare lov til å hinke bak en rulator, eller sitte i rullestol i enda 4 uker. Fikk time til kontroll og gipsfjerning 3. Juni i går. Det var en nedtur for meg som hadde regnet meg frem til at gipsen skulle av  31.5. Blir liksom ikke mye tur i skauen på meg på en god stund.

Men jeg kunne slappe av. Turogtrening lokket med en virtuell løpskarusell. Løpe får jeg ikke lov til før tidligst oktober. Løping har aldri fristet. Jeg klarer meg fint uten virtuelle løpskaruseller.

Martineraune har et innlegg fra forrige uke på plass 99. Hun har vært på TV2 og snakket om Endometriose blant annet sammen med helseminister Bent Høie. Ministeren hadde selvsagt snakket varmt om at fokuset på lidelsen skal økes. Vel, vi får se hva han legger i det….

Adalsjenta har ikke kommet med noe nytt innlegg siden lenge før påske. Det har jeg kommentert før.

Hovedsteder kommer som vanlig med dine korte nyhetsoppdsteringer. En blogg jeg liksom ikke helt forstår konseptet til. Men greit nok for meg. Innlegget forteller at Danmark åpner opp igjen. Ungene får komme tilbake på skolen, og det blir lov med konserter med mange mennesker.

Videre kan Hovedsteder opplyse oss om at Oktoberfesten i München er avlyst og at Maya-befolkningen i Mexico har fått en offisiell beklagelse fra myndighetene for overgrep som urfolket ble utsatt for i flere århundrer.

Til slutt meddeler Hovedsteder at den nordlige sjøruten gjennom Nordøstpassasjen nord for RRusslandikke er noe realistisk alternativ til Suezkanalen uten at jeg helt forstår hvilken nytte jeg har av den opplysningen.

Den siste av bunnbloggerne, altså plass 96 går i dag til Miaslavkarbo. Det var hun som fikk meg til å lage skalldyrsalat på tirsdag. Spent klikker jeg meg inn. Kanskje har hun inspirasjon også til dagens middag? Men desverre. Samne gamle salaten.

Hvorfor mener jeg disse fem kanskje litt kjedelige blogginnleggene har noe til felles med de på topp? Vel, handler det ikke mye om trening, sykdom, mat og gamle nyheter der og?

Hva jeg tar med meg fra bunnbloggerne i dag? Ingen verdens ting!

 

 

13 kommentarer
    1. Hehe….jeg må jo flire litt da 😀
      Jeg har ikke vært innom noen av dem du nevner i dag. Men det er ofte bunnbloggene jeg foretrekker å lese selv. Altså sånne som jeg selv føler meg beslektet med 😉 Siden jeg ikke er noen toppblogger selv.
      Men jeg har jo mine faste da som jeg leser, samme hvor på listen de havner 🙂
      Er ikke mye å hente hos meg heller. Får ikke helt til å blogge for tiden. Så det blir ett en gang i blant, når jeg får tatt meg skikkelig i nakken. Men utrolig nok ligger jeg på lista likevel. Og det synes jeg er smigrende.
      Håper tiden går fort for deg, sånn at du snart kan være på bena igjen. Fortsatt god bedring ♥

    2. Kanskje du kan eliminere de som ikke har blogget siden sist du kommenterte dem.

      Du kan telle fra 100 og oppover og hoppe over disse.
      Bare et forslag.

    3. Jeg håper disse ukene går fort for deg😍
      Ikke rart om du blir utålmodig der du ligger/sitter. Kanskje kommer det varmere vær snart så du i det minste kan få frisk luft ute i hagen.

    4. Ja, jeg lærer mye av dem gjennom deg:)
      Kunne tenke meg å lese flere, men må lese de faste først:) artig å få vite om dem gjennom deg:)
      Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg