Dagens høydepunkt

I dag har jeg vært på kaffe med Barndomsvenninna. Et par timer hyggelig prat og løsing av, og kanskje ikke verdrnsproblemer, men mer lufting av frustrasjon i egen hverdag.  Det er ikke alltid bare enkelt å være kjerring i midten av femtiåra.

Jeg trengte denne praten i dag.  Det var utrolig  godt. Og selv om jeg helt klart var den som skravla mest i dag håper jeg jeg og har vært til hjelp gor henne. Håper og hun husker at når hun står fast så kan vi alltid hjelpe. Det er det man har venner for.

To timer I trivelig selskap går fort, men du hvor vi trenger det. Har vært litt lenge siden sist. La det ikke bli like lenge til neste gang.

8 kommentarer
    1. Ja, hva skulle man gjort uten gode venner å snakke med? Det er veldig fint å ha dem og de blir aldri lei av at man må få tømt ut av seg litt gørr nå og da.🤗Håper det hjalp.😊👍🏻

      1. I dag tror jeg det var greit uten fluer. Damer i midten av 50 åra har egen helse, gamle foreldre, neste generasjon…..
        Vi har kjent hverandre siden 1. klasse på barneskolen, kjenner slekta til hverandre. Man trenger slike venner.

    2. Det er liksom noe befriende med de der som kjenner ens ‘good, bad & ugly’ ut og inn, slik at en bare kan droppe alt av fasade og sosial kutyme, og bare være en selv fullt og helt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg