Det går opp, opp, opp….

Fra plass nummer 27 i går til plass nummer 23 i dag, dette går den rette veien.  Innlegget mitt om Naken nevrokirurg jager kokk med øks….var det som dro flest lesere.  Det viser seg at en god overskrift ofte er alfa og omega.  Dagens mathandel…..likeså, og det er et innlegg så og si uten innhold.  Eller helt uten innhold var det jo ikke.  Det besto av to pakker gratinerte poteter, et brød og ei pakke Bremykt.

En 23. plass holder jo ikke for meg.  Jeg har satt meg høyere mål enn det.  Og på ny kaster jeg meg over toppbloggerne for å se hva de gjør som ikke jeg gjør.

Kokkejævel er jo som vanlig øverst, og han er flyforbanna for at ingen ville stikke kniven i han da han tok en tur til Tromsø tidligere i uka.  Det er mye jeg kunne ha lyst til å kommentere i det innlegget.  En del av det skrev jeg i innlegget Trenger ikke operasjon….i går.   Jeg kommer aldri til å sutre på meg en unødvendig operasjon for å få klikk.  Men kanskje jeg skal lage et ordentlig syte-innlegg hvor jeg utbroderer hvor vondt jeg har i ryggen, beinet og hele den begredelige kroppen min.  Jeg har nok av vondter å ta av.

Stine Skoli har som vanlig et innlegg om det nye huset sitt.  Det er nydelig.  Og så utrolig ryddig.  Ser nesten ikke at det bor mennesker der.
Jeg vurderer å ta en haug med bilder av stua og kjøkkenet vårt, med et halvvissent juletre, rotete spisebord og en oppvaskbenk langt fra tom for oppvask.  Vi får se hva dagen bringer.

Andrea Sveinsdottir har hatt en perfekt dag sammen med mannen i sitt liv.  Ikke så veldig ulikt det jeg hadde i går.  Bortsett fra at Andrea fikk hjelp av TV2 hjelper deg.  Det trengte ikke jeg.
Bålpanna på Grefsenkollen hørtes veldig koselig ut.  Det var ikke så verst med en tur på Øya i Vikersund heller.  .turen til Gamle Gubben Grå og meg kan du lese om i innlegget Snø ingen hindring

Småbarnsforeldre har ikke kommet med noe nytt innlegg.  Der er det fremdeles den tre år gamle spontanaborten som er tema.

Stina er nok litt som meg.  Hun lengter mot vår og sommer.
Så my lengter hun at hun kommer med en liste på hele tretti ting hun skal gjøre til sommeren ledsaget av en hel haug med sommerbilder.  Det er så en kan drømme seg helt bort.  Jeg vil og lage et slikt innlegg, men kanskje med fokus på hva vi kan gjøre selv om det er vinter, sosial nedstenging og alt bare er kjipt.  Jeg tror vi trenger mer enn drømmer for å komme gjennom denne vinteren.

Så nå har jeg planen klar for hele tre innlegg i dag.
Sutre over egen begredelig helse.  Ta interiørbilder fra stue og kjøkken i Drømmehuset. og lage et innlegg om tretti ting du kan gjøre her og nå for å få en bra dag til tross for pandemi, kuldegrader og sosial nedstenging.  Regner med at du kommer til å følge spent med.

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg sitter klar ved skjermen og venter 😀 Jeg trenger 30 ting, spesielt. Har noen ideer selv, men godt med litt påfyll 🙂 Lag deg en fin dag med rot og sutring 😀

    2. God morgen!

      Ja da har du hele TRE nye blogginnlegg-planer foran deg 😀

      Det er ikke alt som skal skjæres i….. ikke alt skal opereres…. sånn er det bare…

      Lag deg en fin dag <3

    3. Hmm….jeg trenger ikke 30 ting å gjøre for å få en bra dag, hehehe 🙂 Da hadde jeg blitt sengeliggende i en uke hvis jeg skulle hatt så mye å finne på 😉 For meg holder det med strikketøy, en god bok, serier og filmer, og varme klær til å kunne gå en fin tur 🙂 Men så er jo mitt liv nokså redusert enten det er pandemi eller ei uansett 🙂
      Nyt dagen, samme hva ♥ Og de fine bildene, takk for titten ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg