Snø ingen hindring

Selv om været ikke var så fint med lette snøbyger og sur vind så måtte vi jo ut i dag og. Og siden jeg har forelsket meg helt i Øya i Vikersund der vi var på Søndagstur  gikk turen dit i dag og.

Ikke så fint fotovær som på søndag, men jeg synes jeg fikk ganske mange fine bilder i dag og.

Vi gikk en litt annen rute i dag enn på søndag. Turen ble på 3,5 km. Ikke den lengste turen, men i sno og nysnø var det nok trim for meg i dag.

Området er nydelig i vinterdrakt, men sikkert også veldig flott de andre årstidene.  Det må vi prøve å få opplevd i løpet av året.

5 kommentarer
    1. Jeg var mye i Vikersund før, da mormor og morfar bodde der, men Øya har jeg aldri besøkt. Flott der ser jeg. 🙂 Begge besteforeldrene mine jobbet tidligere på Modum Bad, den gangen det var et bad der. Morfar var gartner og mormor hjalp til i badet. Seinere drev de gartneri i mange år. De likte å ta turen opp dit seinere og vi har gått mye oppi der, – fine turstier. Lenge siden jeg har vært der nå, men fant dette om turstiene der: https://www.modum-bad.no/for-pasienter-og-parorende/aktivitetstilbud/opplyste-galoyper/ Litt usikker på om man kan gå overalt på vinteren, men regner med at man fortsatt kan gå der selv om man ikke er pasient/pårørende. 🙂 Bare et lite tips om du er på de kanter, og muligens best om sommeren. 🙂

      1. Sikkert fint der og. Har lest om det i turforslag i Modum.
        Men tenker det blir til våren eller sommeren. Har ei venninne på Modum som gikk tur der nå i hødt, sådeter nokåpent for fri ferdsel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg