Drittvær

I går lavet snøen ned i tunge, våte filler.  I dag regner det.  Å, jeg virkelig hater dette været!
Ok at regnet gjør at snøen forsvinner raskere.  Det er jo bra, men det hjelper liksom ikke akkurat nå.

For den råe lufta setter seg godt i kroppen.  I hvert eneste ledd, og hver eneste knokkel føles det ut som.  Ikke bare i det ødelagte kneet, i de ødelagte albuene og den alt for slitne ryggen. Men i hvert eneste ledd. Høyre tommel verket som besatt i sted. Ja , hele meg.!

Det ble flere timer sammenkrøpet under pelspleddet i dag.  Alt gjør vondt.

Det er mars. Det blir vår. Hold ut.

6 kommentarer
    1. Takk for at jeg ikke kjenner været på kroppen i ledd og muskler. Har nok litt vondt av og til jeg også, men tror ikke det er væravhengig. Hold ut! Snart er det vår og sommer!

    2. Det ER vår, her regner det også mye. Men jeg kjenner det inni kroppen at det er vår. På en positiv måte 🙂 Ha en fin kveld da, her er jeg under pleddet nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg