Hvem var du?

Satt og nøt en kopp kaffe her om dagen. Lørdag, kafeliv og en deilig kopp kaffe-latte, med hasselnøtt.  Snurrende stemmer i bakgrunnen.  Nøt litt alenetid.

Da var det noen som sa navnet mitt. En dame kom bort. Litt eldre enn meg, ikke mye. Kom med noen fraser om at en måtte kose seg, selv i disse koronbatider. De hadde spist lunsj. Jeg svarte som forventet, håper jeg. Fant ikke på så mye å bringe inn i samtalen.  Jeg skottet forsiktig rundt for å se om jeg kunne se hvem de var. Hvem hun hadde spist lunsj med, men jeg tror følget hennes alt hadde gått videre. Hun kom sikkert bare bortom bordet mitt for å hilse på da hun var på vei ut. Hyggelig!

Snart gikk hun videre, og jeg satt igjen med et stort spørsmål. Hvem søren var det?

4 kommentarer
    1. Godt å høre at det ikke bare er meg, tjihiii… Noen ganger skjer det der med meg også og det er så frustrerende. Jeg er helt håpløs på å kjenne igjen folk. Mye enklere å kjenne igjen biler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg