Hvor gikk så turen?

I dag morges mens vi spiste frokost satt vi og snakket om hva vi skulle finne på i dag.  Både Gamle Gubben Grå og jeg var mer lystne på tur enn husarbeid.  Spesielt jeg som bortsett fra noen tuter på Kiwi og en tur ut til Høvdingen i går har vært hjemme hele uka.

Så var det å bestemme hvor. Vi var innom ideen om å reise til Oslo. Jeg hadde lest en anmeldelse av Brasseriet Le France, et sted jeg lenge har hatt lyst til å prøve. Gamle Gubben Grå var ikke fremmed for tanken, men han holdt en knapp på Vills Malla på Hurumlandet. Sand, sjø og god mat. Det hørtes ikke feil ut det heller.

Vet dere hvor vi havnet?

Jo på en Dinner på Dokka!

Det er slike ting som skjer når Gamle Gubben Grå og jeg drar av sted, men denne gangen var det helt klart Peder Aadnes sin skyld.

 

8 kommentarer
      1. Ok. Ligger de i Storgata? Eller hva nå den gata med alle fartsdumpene heter? Så en kaffe inne i en hage der som så veldig koselig ut.
        Burgeren på Dinneren var en av de beste jeg har smakt på lenge! Jeg er mett enn9.

        1. Ja, Maks kafeen er bygget med den hagen i Storgata. Litt annerledes kafé og verdt et besøk. Biffhuset ligger også i Storgata, men utenfor selve sentrums kjernen. Hører til campingplassen i nordenden av sentrum.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg