Jeg har en plan!

HEI KJÆRE LESER!

I dag reflekterer jeg over blogginnlegget til Ida Wulff  Ida er ei klok dame som har vært i gamet lenge, og når hun skriver om sine tanker om blogg er det greit å lede nøye. Vi er jo mange som vil at blogg skal bestå, og kanskje få en oppblomstring.

Det er ingen tvil om at konseptet blogg har forandret seg en del i Norge, og at det ikke er så mange som blogger om at “i dag har jeg vært på kafé” lengre

skriver Ida Wulff.  Litt usikker på om jeg er enig med henne i det.  Jeg synes jo det er de små, daglige hendelsene de fleste av oss skriver om – uten at vi når de samme lesertallene som toppbloggerne gjorde den gang da.
Mulig vi gå for lite på kafe? Det er jo mer turer i skog og mark, matlaging og helseutfordringer vi deler fra hverdagene våre. Ikke så ofte som før det dukker opp bildeserie på bildeserie av et restaurantmåltid. Men blogginnlegg om kafe-besøk e notert.

 Jeg har likevel ikke lyst til å slutte å blogge, for jeg elsker jo å skrive. Og Instagram holder ikke, for der er det ikke alltid det er plass til alle ordene jeg har på hjertet 

fortsetter Ida Wulff, og der er vi to.  Jeg kunne aldri brukt Instagram som plattform for alle kjerringtankene mine.  Det er ikke plass til meg på Instagram.  Eller plass til tankene mine. Jeg er ikke så glad å uttrykke meg i korthet.

Ida Wulff har funnet ut at hun må skaffe hjelp til å pusse opp bloggen, både for å strukturere den annerledes og for å gjøre den til et litt finere univers.
I går fant jeg ut hvor enormt mye litt oppussing eller fornying av Terrasserekkverk gjør, så litt oppussing på blogg er muligens en ide. Gjøre kjerringuniverset litt freshere. Hva hun mener med å strukturere bloggen annerledes er jeg mer usikker på. Jeg får følge med.

Jeg må nok og fornye meg. Fornye utseende på blogg skrives og opp på lista.  Følg med, følg med. Snart blir kjerringa helt ny!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg