Litt flatt batteri.

Morgen. I dag dropper jeg “God” foran morgen.  De to ordene “god” og “morgen” hører sjelden sammen for min del. Hadde jeg hatt en slik klokke som viser energinivået mitt er jeg redd det hadde vært på minus i dag.
Så i dag skal jeg ikke gjøre stort. I dag skal jeg ha fokus på restitusjon, surre rundt i min egen boble og gjøre det jeg føler for der og da.

Været innbyr ikke til mye aktivitet. Det skal regne i hele dag. Regn og 2 grader. Frister ikke akkurat å slå seg ned i kurvstolene på trammen, selv om det er det jeg har mest lyst til. Å være ute og nyte våren. Våren som lar vente på seg.
Eller, egentlig er vel mars-regn vår det og. Regn som vasker snø, is og vinter vekk.

Jeg skal slutte å klage. Dagen har så vidt begynt. Når jeg bare får våknet litt sakte blir det bedre. Jeg har hatt et par fine dager med litt mye aktivitet. Det merker jeg på kroppen i dag. Når jeg bare får våknet sakte i mitt eget tempo går det seg nok til. Sitte her med tekopp og tastatur i min egen lille boble. Ikke noe jeg skal heller må. Ingen klokkeslett jeg må forholde meg til i dag. Bare la dagen gli sakte av sted og gjøre ting i mitt eget tempo når jeg føler for det.
Lage meg en god dag.

8 kommentarer

Siste innlegg