Nå trenger jeg hjelp folkens…

Sjelden har jeg følt at teksten på kruset mitt på jobben har passet bedre enn nå.   Stor i kjeften, og rask i replikken som jeg alltid har vært er det greit med en påminnelse om at handlinger teller mer enn store ord. Og nå, nå føler jeg at jeg fort kan fremstå som om jeg ønsker å fremstå som bedre enn det jeg er..  Det er liksom ikke en positiv egenskap for en politiker som sikter mot toppen, og derfor ber jeg i dag om dere, kjære leseres hjelp.

Han som en gang hjalp meg opp og frem, Kokkejævel langt der oppe på bloggtoppen, tror jeg ikke vil stille opp denne gangen.  For det første tror jeg ikke han ser på meg som Norges morsomste blogg  lenger. For det andre er han opptatt med nattevåk, bleieskift, gulping og raping.
Jeg tror heller ikke jeg ville få 26.000 lesere om jeg skrev om hva jeg gjorde mellom midnatt og klokka 04 i natt.  (Bevistløs søvn, med små oppvåkninger hver gang jeg snudde på meg.)

Nei, folkens jeg trenger seriøst hjelp.
For mens jeg med hjerte i halsen sitter og venter på at Ring Blad skal publisere en reportasje om meg som blogger,  så raser jeg nedover på bloggtopplista og er i dag på en 27. plass.
Og som om ikke det er nok. Hvem ligger helt oppe på en 7. plass på dagens liste?  Jo Geriatriks, en annen lokal blogger.  Men får han noen reportasje i lokalavisa av den grunn?

Så folkens, klikk dere inn på bloggen min.  Les gamle klassikere som, Åpent brev til Anne- Kari Bratten   eller Rumpe-update……...Jeg trenger all den hjelp jeg kan få for ikke å fremstå som Ringerikes største flopp.

9 kommentarer
    1. Hm… Du ligger nå i øvre skiktet, er vel bra det vel 🙂 ? Også for det bladet. Geriatriks har blogget i årevis, og når han tar TAK, har han ofte ligget nesten øverst. Jeg sitter fremdeles og venter på å komme i Aftenposten eller VG jeg, men det ser dårlig ut etter 8 år som blogger…Må nok starte et eget blad skal jeg bli publisert ;-D Neida… Går bra uten pressedekning, koser meg med bloggen når jeg har TID nå, og dropper det ellers 🙂 I helga blir det i alle fall litt blogging. Hva annet skal man gjøre når Oslo stenger igjen… Lykke til med å klatre dit du vil 🙂

      1. Blogging er bare gøy for meg. Og denne klatringa eller mangel på sådan er liksom bare en greie. Lever godt rundt plass nummer 30 jeg. Og ja, Geriatriks skriver ofte bra. Og selvsagt er lokalavisen klar over han. Har mange leserinnlegg i avisen. Kos deg i Oslo, selv om du bær holde deg hjemme

    2. Da har jeg faktisk lest ganske mange av dine tidligere innlegg, og har tenkt å lese flere litt senere . Mye interessant der👍🙂

    3. God formiddag! Du får klatre oppover! Du må være mye mer på hugget og skrive om piller og dop! Det klatret jo han oppover på. Vel han klatret ikke da, men fikk masse tanter som bare elsker ham <3

    4. Hei. Jeg leser deg hver dag, og synes du er god. Dog er jeg ikke så interessert i det politiske – men det opptar jo deg og det er viktig for deg. Det forstår jeg godt. Jeg synes dog lokalpolitikk kan være litt kjedelig å lese om. Det være seg enten de er grønne, blå eller røde.
      Savner skråblikkene dine på toppbloggerne. Fint at du drar opp de som ligger på plass nr. 100 av og til. Det er jo mye rart fra nr. 2 og nedover også.
      Men med all respekt å melde – det er jo opp til meg om jeg vil lese om lokalpolitikk. Ønsker deg lykke til på din vei mot stortingsplass. Det går bra vet du. Du trengs der.

      Bare mine betraktninger. Ha en flott helg 🙂

      mvh Lise

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg