Vlogging er tingen….

Vlogging er tingen.  Jeg skjønner såpas. Det er derfor Isabell Raad er på toppen av lista, og jeg er langt under de 100 beste.  I går hadde jeg under 100 lesere.  En skikkelig bunnblogger.

Isabell delte en vlogg fra turen sin til Dubai, Den hun kom hjem i fra for 10 dager siden.  Siden den gang har hun vært i London en tur og er nå i LA. Hun ligger sikkert på etterskudd med bloggingen sin… for ikke å si vloggingen…

Jeg har aldri vlogget.  Alt for teknisk for meg.  Men det sies at i løpet av valgkampen skal det lages en liten videosnutt med hver av oss toppkandidatene. Da kan det hende at jeg publiserer min video som en vlogg. Den som følger med får se. Jeg som hater å bli tatt bilde av, liker overhode ikke tanken på å bli filmet.

 

2 kommentarer
    1. Det er sjelden jeg ser på vlogger. De er gjerne for lange, for mye pjatt bare for å fylle opp tiden. Zzzzzz. ( karidansen har jeg sett noen av, men der er det jo superfin dialekt på klok og festlig dame, og det hjelper godt på) Så noen klarer kunsten med vlogging, men det er ikke enkelt. Jeg VET jeg kunne klart en slags blogg om jeg måtte, men vlogg? Niks, aldri!

      Den morsomste vloggen jeg har sett ( og jeg har altså sett få, sånn for ikke å fornærme vloggere) var det en datter som sendte link til en gang. Den var nok utilsiktet morsom, for det var en blogger som filmet og forklarte at flink samboer hadde bygget et eller annet fint gjerde eller likn. rundt terrasse så ikke hunden hennes skulle komme seg ut. Måtte ha smale mellomrom pga den knøttlille bikkja. Det første som skjer, er at hunden presser seg ut mellom gjerdestolpene og løper lykkelig avsted. Jeg lurer på om det var Stina, er ikke sikker, for det er lenge siden. Hun var uansett heldig med den filmingen, for det ble jo noe man lo høyt av. Kanskje ikke han som bygget gjerde…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg