Fri, endelig!!!

Da var siste nattevakt unnagjort for denne gang.! 

Idag skal jeg virvle rundt som en vivelvind å få gjort mest mulig før Gale Gubben Grå og guttene kommer hjem.  (Mulig det blir dagens aprilspøk, men intensjonen er god…) Så når energi nivået er oppbrukt skal jeg ha kvalitetstid med steadusjen. (Med to tennåriger som kommer hjem fra 5 dager på fjellhytte uten innlagt vann og strøm kan jeg vel regne med at det ikke er varmt vann igjen i den når min tid kommer…) Så blir det et stort glass rødvin foran TVn – og en god natts seng i min egen seng og i armkroken til Gamle Gubben Grå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg