Blogg blir nedprioritert…

I helgen har Svoger vært på besøk, og blogg har blitt nedprioritert. Sitter liksom ikke med nesa begravet i mobil eller pc når vi har folk på besøk. I dag morges før huset våknet til liv er en ting, men ikke etter at dagen liksom har startet..

Det har vært en fin dag. Etter frokost med Svoger og Gamle Gubben Grå dro jeg en tur til Datteren, mens Gamle Gubben Grå og Svoger luftet Charlie og Svoger tok med Gubben på en kjøretur i den nye bilen.  Alltid kos med kvalitetstid med Datteren, og mannfolka klarer sikkert å teste bil uten meg.

Da jeg kom hjem ble jeg gledelig overrasket. Svoger og Gamle Gubben Grå hadde “kidnappet” Eldste Sønn, så i dag har jeg hatt kvalitetstid med alle tre barna. Sånn gjør jo en dag utrolig bra!

Etter en nydelig fiskemiddag, som Gamle Gubben Grå lagde med meg som assistent dro Svoger hjem. Yngste Sønn og jeg satt oss ned og sang/ gaulet oss gjennom ei sangbok (Han sang, jeg gaulet). Samtidig fikk jeg strikket mange riller på temperatur-teppet.

Når jeg skal være ærlig startet vi muligens gaulinga før Svoger dro. Muligens det var derfor han fikk det så travelt… Eldste Sønn og Gamle Gubben Grå forsvant også under sang-seansen… Samme det, Yngste Sønn og jeg hadde det i det minste utrolig koselig.

Så forsøkte jeg å sove litt på sofaen i stua mens Yngste Sønn øvde på trompet i samme rom.. Vel, det ble ikke mye søvn på meg, men det er gøy å høre han spille igjen.

Sum sumarum, en flott helg.

 

 

2 kommentarer
    1. God morgen…Koselig helg for dere…blogg er bare blogg…
      Man tar det når man har tid….og har man besøk så blogger man jo ikke! Det er vel vanlig folkeskikk tenker jeg..
      Kos deg med dagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg