Det er slutt

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har bedt Gamle Gubben Grå dra til Helvete, men han er her fremdeles. Nå tenker jeg nesten han et som brunsneglene, har man først fått han inn i livet er han umulig å bli kvitt.

Men for Sofie Nils1 har det blitt slutt med kjæresten og det ga henne svimlende 115.485 sidevisninger og en soleklar topplassering på bloggtopplista. 115.000 sidevisninger! Det er jo helt vilt!

Og det er et rørende innlegg om samlivsbrudd. Det er ikke noe dramatisk. De har vokst fra hverandre. Har ulike ønsker og drømmer for fremtiden. Er hverandres beste venner. …  Ja for rosablogger må jo selv samlivsbrudd skildres rosenrødt.

Mellom linjene leser jeg om ei jente med kjærlighetssorg. Og selv om jeg er ei gammel kjerring på over 50 kan jeg huske at kjærlighetssorg er utrolig vondt.

Og når man velger å illustrere dette “vi har blitt enige om å gå hver vår vei innlegget” med ikke mindre enn 10 flotte kjærestbilder av de to som par, ja da skjønner denne kjerringa at innlegget er skrevet av noen som ikke har vokst fra partneren sin.  Men tvert i mot av noen som har hatt ned partneren i sine ønsker og drømmer for fremtiden.  Men så har muligens partneren hatt andre ønsker og drømmer som ikke er så lett forenelig.

Føler med deg Sofie. Men det finnes flere fisk i havet. Du finner nok snart en fyr som er like fantastisk som Gamle Gubben Grå

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg