Det var godt!

Uten mat og drikke duger helten ikke, har jeg hørt. Nå er jeg vel ikke noen helt, men det var utrolig godt med mat. Jeg er et frokost-menneske. Minst like viktig som tekoppen om morgenen er brødskiva. Men I dag ble jeg sittende å irritere meg over forsida på blogg.no og havna litt bak skjemaet. Så da droppa jeg brødskiva. Tenkte at jeg kunne kjøpe ei baconpølse på bensinstasjon i Vikersund. Akkurat som i gamle dager.

I bilen kom jeg på at denne personen jeg er sjåfør for skulle møte i Drammen fastende. Ikke en gang kaffekoppen i dag morges skulle vedkommende få ta.  Jeg ville være en elendig støtte hvis jeg da satt i bilen ved siden av hen og koste meg med baconpølse. Så da ankom jeg Drammen fastende jeg og.

Nå har jeg fått meg mat, og det var utrolig godt. Sitter i kaffeen i vestibylen på Drammen sykehus hvis noen lurte. Har hørt jeg har en stalker her i byen. En som visstnok skal vite alt om meg. Hvem alle vennene mine er, hvem jeg omgås og hvor de kommer fra i denne store vide verden. Fint at noen bruker tid og krefter på å bakgrunnssjekke omgangskretsen min. Jeg gidder ikke en gang lese bloggen til vedkommende.

 

3 kommentarer
    1. Hehe.. Ikke bare deg han stalker.. vedkommende saumfarer tydligvis alle bloggere med lupe. Det som er veldig så morsomt er at vedkommende blogger hadde et innlegg forleden dag om bloggetikette. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg