Frysninger på ryggen…….

Vet bloggen min ikke liksom har glødet de siste dagene.  Hodet og formidlingslysten har liksom blitt brukt på innlegg i kommunestyresalen.  Men nå er det lørdag, neste politiske møte er ikke før i februar, og litt bedre tid til å ha fokus på bloggen.
Jeg er langt fra ferdig til jul, og nå begynner julestresset og virkelig melde seg.  Jeg som var så godt i rute for et par uker siden.  Men så har personalsaker, politikk og gud vet hva liksom bare spist opp tiden min.  Det og sofaen og pelspleddet.  Jeg klarer ikke stå på langt ut i de små timer lengre.

Men hos Kokkejævel, der oppe på bloggtoppen, er det noen som har energi til å holde på i de små timer.  Bilder av rampenissen har i løpet av nattens mulm og mørke blitt klistret opp i hele huset.  Kokkejævel får frysninger.  Det får jeg og. Men muligens av andre grunner. ….  Vel, jeg slapp i det minste å se underbuksa hans i dag.

 

 

4 kommentarer
      1. Kjente i går da jeg dro fra rådhuset at det skulle bli godt å hvile hodet litt. Politikk er utrolig gøy,men nå skal det bli godt å lese krim og julehefter i stedet for sakspapirer.

    1. Jammen godt det snart er jul, og roen kan senke seg 🙂
      Det er travelt å være politiker, det har jeg forstått. Så det hadde ikke passet for meg i alle fall. Jeg synes du er mer enn god som orker det racet der 🙂
      Ha en herlig lørdag, og nyt førjulstiden ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg