Herregud, hva skal jeg gjøre?

Livet er ikke alltid like enkelt dere, og akkurat nå ligger jeg som et vrak bøyd over spisebordet og har mest lyst til å dunke hodet gjentatte ganger i bordplata.  Jeg er nede på en 22. plass,  og det er Toppbloggerne sin skyld. For maken til kjedelige toppbloggere jeg hadde å kommentere i går! Klart et innlegg med tittelen Samme gamle leksa……liksom ikke gir en strøm av klikk.
Jeg hadde håpet de hadde vært sitt ansvar bevisst og skjerpet seg til i dag.  Fornyet seg litt.  Og til en hvis grad har de det.  Men de har ikke gjort jobben enklere for meg.

Hos Kokkejævel ligger som vanlig øverst på lista.  Han har 3 ganger så mange klikk som nummer 2 og 30 ganger så mange klikk som meg..  Han er i kjent stil litt høy på seg selv.  Den svenske avisen Dagen har plukket opp historien fra Vårt Land om at Kokkejævel og Kjærest vurderer å gifte seg på Hennes og Mauritz fordi de ikke får lov til å ha mer enn 10 gjester i kirken mens man kan være hele 120 inne på H&M.

Det har jeg kommentert i innlegget Kokkejævel trenger hjelp av meg……Samme gamle leksa……og i går lagde jeg et helt innlegg Drømmebryllup i koronatid…for å bevise at det da finnes  en mengde bedre alternativ for en vielse enn H&M hvor man kan ivareta smittevernet.

Nå håper Kokkejævel at han får noen av de store mediehusene til å kaste seg over saken slik at han får enda mer publisitet.  Da tror han at han kan presse Raja i kne og få kulturministeren til å endre regelen lenge før påske så han får det bryllupet han og Kjærest drømmer om.

Jeg tenker vi snart bør få til en regjeringsendring.  Krf kan liksom ikke være kjent for å sitte i den regjeringen som stenger kirkene for folk. Du vet det står i Bibelen, Lukas 18.16

Men Jesus kalte dem til seg og sa: «La de små barna komme til meg, og hindre dem ikke! For Guds rike tilhører slike som dem.

Jeg kan ikke tenke meg annet enn at Hareide, Bollestad og Ropstad snart må ta grep.  Dette går på troverdigheten til partiet å gjøre.  Krf nekter barnedåp i kirken, seremonien flyttes til H&M

Ida Wulff har forstått det med å lage overskrifter for å få klikk.  For hva er det første vi tenker på når en høygravid kvinne etter noen dager med stillhet poster en blogg med overskriften

Vi har hulket oss gjennom helgen

Jeg som bare har fulgt denne jenta ett par uker kjenner at pulsen slår et par ekstra slag, og jeg måtte bare klikke meg inn for å lese.  Det har vel ikke skjedd noe med barnet?
Hun burde kanskje jobbe litt mer med bildebruken for å heve troverdigheten, for samtidig som jeg nervøs klikker meg inn tenker jeg Hvorfor har hun valgt et bilde av seg sel midt i et Mc Donalds måltid?

Forklaringa er enkel og grei.
Det har ikke skjedd noe med den lille.
De har brukt helga til å se serien “Rådebank”  Det er den som har fått de til å hulke seg gjennom helgen.
Ja så mye lende de seg inn i serien at de måtte ta en råne-tur og kjøpe mat på Mc Donalds.

Isabell Raad chilleren fremdeles antakeligvis hjemme hos mamma.  Det har ikke kommet noe nytt derfra. Ikke på blogg i det minste. Hvordan det står til på de andre plattformene og kanalene hennes har jeg ikke peiling på.

Hennes innlegg har jeg skrevet om i innlegget Det glamorøse livet på toppen…

Stine Skoli viser frem bilder av soverommet sitt.

Og som vanlig når den dama viser frem bilder av interiøret sitt blir jeg bare sittende å drømme.  Det er så flott. alt den dama gjør sånn interiørmessig.  Og nei. Jeg har ingen planer om å gi dere bilder fra soverommet vårt.  Er dere veldig nysgjerrige får dere klikke dere innpå innlegget Men jeg har jo ikke vist dere soverommet vårt…fra januar 2019.Det ser ganske likt ut i dag.

Mens jeg sitter slik og skroller og drømmer meg gjennom innlegget til Stine Skoli slår en tanke ned i meg. Hva om jeg bruker dette innlegget til noe positivt? Hva om jeg bruker dette innlegget som en inspirasjon til å få tatt det skippertaket og virkelig få det litt stilig på soverommet.? For å være ærlig er det bare litt rydding og  et par ting som må fikses. Fult overkommelig å gjøre på en dag hvis jeg får med meg Gamle Gubben Grå.
Han har akkurat stått opp og sitter med dagens første kaffekopp.  Jeg venter litt med å fortelle han at i dag skal vi få orden på soverommet.

Sophie Nilsen på femte plass har en vlogg Tester amerikansk godteri del 2.   Jeg klikket meg inn på del 1 av dette forsøket for noen uker siden.  Jeg klarte ikke å se hele innlegget.  Jeg klikket meg ikke inn på dette innlegget. Oppfølgeren til noe jeg ikke klarte å se fordi det var alt for kleint frister ikke. Jeg forbigår derfor dette innlegget (nesten) i stillhet.

Det jeg tar med meg fra toppbloggerne i dag er at det bør bli en råne-tur.  Og så var det soverommet da. Jeg skal vise dere et stilig soverom. Så får vi se om det blir i morgen.

.

 

 

 

 

 

7 kommentarer
    1. Jeg leser ikke så mange av de helt på toppen, så det er best du holder deg litt nedpå der 😀 Folk blir så “rare” når de kommer på toppen, så mye morsommere å lese de litt lenger ned 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg