Langfredag

Jeg ramla ned fra en 43. plass på bloggtopplista til en 47. plass i går.  Jeg må nok gi meg med å skrive om virus og kritisere Kokkejævel. (Det siste slutter jeg med når han overlater toppen av lista til noen andre.)

I går delte Kokkejævel et bilde av seg og Kjærest og kalte det Kjærtorsdag.” Et bilde sier mer enn tusen ord” var teksten og kommentarfeltet fyltes av hjerter.

Langfredag for meg er blant annet brettspill på hytta når mørket stiger på.  Og da selvsagt “Barrikade”.  Det blir selvsagt ikke noe “Barrikade” i dag.  Det brettspillet ligger på hytta, og det er forbudt område noen dager til.  Det går greit.

I dag skal vi ha slektas årlige påskeskirenn.  Og i år foregår det via Skype eller andre digitale løsninger.  Planleggingen av det  har jeg skrevet om før. Påskeskirenn via Snap   Null-løpet starter klokka 12. og jeg kommer tilbake med en fyldig dekning av begivenheten senere i dag.
Så lenge kan dere kose dere med innlegget fra fjorårets Påskeskirenn.

Kos dere og lag dere en fin dag!

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg