Pakke i posten

I går fikk jeg pakke i posten. Det er utrolig lenge siden sist. Tror faktisk jeg ikke helt kan huske når det kan ha vært….  Kanskje noen av pakkene fra “Tante Astrid” har vært adressert til meg? Men Gamle Gubben Grås eldre slektning døde for over 10 år siden. Så det må være minst 10 år siden jeg fikk pakke i posten sist.

Ja nå ser jeg bort fra en og annen netthandel eller bokpakke fra bokklubben som jeg har glemt å avbestille. Det er jo pakker som inneholder en faktura. Ting jeg har betalt for å få tilsendt.  For dette var en pakke helt uten faktura. Sendt bare for å glede! Hvor fantastisk hyggelig er ikke det?

Avsenderen hadde brukt en liten formue, hele 90 kroner for å sende meg denne pakka. Jeg blir tørt om hjerterøttene og kjente en liten tåre i øyekroken. Ja, jeg er  lettrørt!

Jeg visste hva pakka inneholdt, og smilte for meg selv mens jeg forsiktig pakket opp. Enda mer forsiktig pakket jeg ut de skjøre påskekyllingene og passet på at trådene ikke surret seg inn i hverandre.

Det var som jeg tenkte. Påskekylling-uroa som jeg vant i Vippedilles give-away!   Er de ikke kjempesøte?  Nå henger de i kjøkkenvinduet og gleder meg hver gang jeg får øye på dem.

Tusen, tusen takk Vippedille. Jeg  tror ikke du forstår hvor hyggelig det var å få denne gaven. Jeg trenger noen slike gode opplevelser for tiden.

4 kommentarer
    1. Helt helt fantastisk! Nydelig laget og så gøy at du vant….Dette var den fineste pynten jeg har sett på lenge <3 snille Vibbedille…..fineste bloggen! 🙂

    2. Syns du skriver veldig fint og spennende. Også så søte de små kyllingene var. Gøy når man vinner noe i konkurranser da. Er jo så mange som deltar så det er jo nesten litt umulig, men plutselig skjer det. Nydelig påskepynt!

    3. …og eg blir rørt av at du blir glad <3
      Så koselig 🙂

      Men du, ang den der portoen der!!!?? Du vet jo nå at de kyllingene der, de veier pillemen ikkje mange grammene…*ler*
      Synd at det er blitt så dyrt å sende pakker/gleder rundt omkring, men noen ganger er det bare vel verdt å gjøre det 🙂
      Kos deg og unn deg en deilig kwell 🙂

      Go`klem Vibbedille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg