Sinnsro del 2.

Sinnsro, skrev jeg så kjekt om i morges.  Det begynner å demre for meg hvorfor jeg har så vanskelig for å finne den. Det har ikke bare med å gjøre at denne syndige verden er slik den er,
og ikke slik jeg ønsker at den skulle være. Nei det er nok flere forhold som spiller inn.

Akkurat nå for eksempel er jeg nærmere eksplosjon enn sinnsro. Jeg befinner meg sammen med to masete hunder i en bil på en parkeringsplass.  Vi skulle til skogs. Håpet mitt er å finne den før nevnte sinnsroen der. Gamle Gubben Grå stoppet på denne parkeringsplassen utenfor Kiwi og forlot meg med to masete hunder i en varm bil.  Vel, det bidro ikke til sinnsro. Nå håper jeg inderlig han kjøper noe til kaffen vi har med i sekken, og ikke bare røyk….

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg