Søndagstur

Finnes det noe mer erke-norskt enn søndagstur? Jeg tror ikke det.

I dag ville ikke Gamle Gubben Grå være med på søndagstur mef hundene. Han var verken ferdig med papiravisene fra lørdag eller frokosten sin da jeg begynte å mase om tur. Så hundene og jeg dro alene.

Vi dro til en plass ved Randselva hvor jeg ikke har vært på noen år. Forandringer hadde skjedd. Det var blitt ryddet en del. Var mer åpent og mindre kratt, og det var satt opp en gapahuk. Mulig mest i bruk av fiskere.

Nå vet jeg et sted jeg kan invitere med meg Gamle Gubben Grå en dag han er litt mer lysten på å være med på tur.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg