Ukens spørsmål

Siden jeg jo snart er en ordentlig topp-blogger takk, Siv Jensen. så må jeg jo som alle ordentlige topp-bloggere ha spørsmålsrunde på bloggen.

Men enten så er jeg så åpen at bloggleserne mine ikke lurer på noen verdens ting, eller så er mine lesere ikke av den nysgjerrige sorten. Jeg får mange gode tilbakemeldinger, gode råd og ideer, kreativiteten blomstrer. Og jeg vet jo at jeg har de beste leserne man kan ønske seg. Men spørsmål det kommer de ikke med.

Så da “låner” jeg spørsmålene fra Isabell Raad som er tilbake på bloggtoppen.

Utfordring: si tre ting du er stolt over ved deg selv?

1. Jeg er stolt over å ha vært med å oppdra tre så kjekke unger som ungene mine.
2. Jeg er stolt over at jeg klarte å sette foten ned og ta hensyn til meg selv før det var for seint.
3. Jeg er stolt over å være en stemme som høres

Står Bali  Vågård til forventningene, eller synes du stedet er oppskrytt i sosiale medier?

Jeg trives bra på Vågård, og jeg synes stedet får for LITE omtale i sosiale medier.
(Jeg bytta ut Bali med Vågård, fordi jeg ikke er på Bali, men derimot hjemme på Vågård)

Hvor lenge skal du være på Vågård?

Jeg har en time hos Fastlegen litt senere i dag. Husker bare ikke når, har kasta lappen. Så jeg drar vel snart. Sitter på det venterommet halve dagen uansett når man  kommer.

Snuser du?

Nei. Men bestefaren min gjorde.  Han ble ikke særlig blid da jeg fylte tomme snusbokser med jord og la på kjøkkenbordet der snusboksen pleide å ligge,  Jeg var liten, og mente å være snill… Vel, jeg lærte forskjellen på snus og jord den dagen…

Vet du hvem som vinner PH?

Nei, og ikke interesserer det meg heller.
Men jeg håper Rødt på Ringerike vinner valget. (Håpe er ikke det samme som å tro…)

 Kunne du bodd på østkanten i Oslo?

Ja!
Jeg har bodd både på Holmlia og på Stovner.
Kanskje ikke de stedene jeg ville ha valgt i dag. Jeg liker å bo landlig, og boligprisene inne i hovedstaden er alt for høye. Men jeg kunne fint ha boddmange steder i Oslo Øst.

Vet du hvem hun som mente du så gravid ut er?

Nei. Nå er det vel tre år siden noen trodde jeg var gravid.  Det kan du lese om her. Jeg kjente han ikke, vet ikke hvem han er, og festet meg ikke så mye ved han at jeg ville kjenne han igjen.

Hvem er favoritt søskenet ditt?

Jeg er like gald i både den store og den lille søsteren min

Hvordan føles det å ha nådd 138 følgere på Instagram? Gratulerer!!

Det er ikke noe jeg er så veldig opptatt av… Men takk for gratulasjonen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg