Svar på spørsmål 2

For noen dager siden hadde jeg en
Spørsmålsrunde på bloggen.  Jeg svarte på det første spørsmålet i innlegget her

Nå er det på tide å besvare neste spørsmål. Har du noen andre hobbyer enn bligging? 

Det har jeg jo.  Jeg liker å gå turer og ta bilder. Det å traske rundt å finne fine fotomotiv gir ro i sjela.

Politikk er jo og en hobby som tar en god del tid.

Og så elsker jeg å male og pusse opp gamle møbler. Ja og rote rundt på loppemarked og bruktbutikker.  Vi har en helt egen stil i Drømmehuset. Og jeg bruker en del tid på å skape det slik vi ønsker.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg