Spørsmålsrunde

I går ble jeg kjempeglad og følte meg som en sånn derre ordentlig blogger! Ja, du vet Sofie Elise, Isabell Raad og de folka der, ikke kokker fra Alta og kjerringer fra Hønefoss.  Jeg fikk nemlig et spørsmål i kommentarfeltet fra en av mine mange lesere med spørsmål om jeg ikke kunne ha spørsmålsrunde på bloggen. Det er jo slike spørsmål helt ekte bloggere får!

Jeg har hatt noen spørsmålsrunder på bloggen tidligere, men da har jeg lånt spørsmålene fra toppbloggerne. Kanskje jeg nå har fått så mange lesere at noen har noen spørsmål på lur!

Så er det noe du lurer på om kjerringa eller livet hennes, fyr løs! Svarene kommer i et senere innlegg.

20 kommentarer
    1. 👌😄Jeg fyrer løs med et jeg da, siden jeg bad om det😊
      Om du kommer inn på Stortinget, vil du fortsette med bloggen og samme stil?

      1. Godt spørsmål.
        Jeg håper jo jeg fremdeles kan være meg selv om jeg kommer inn på Stortinget og at jeg kan fortsette å blogge.
        Vil tro jeg får noen gode medieråd og at jeg vil lytte på de. Kanskje slutte å kommentere enkeltbøoggere slik jeg gjør i dag. Du må bare følge med å se hva som skjer

        1. Ja, ikke sant. Var det jeg tenkte på.. og litt «redd» for, gir f i kokken da hvertfall…. Men samtidig stå for det du mener og sier! Den kan bli vanskelig da…Men du står trygt i deg selv har du vist!

    2. Har du noen råd å komme med på hvilket parti som vil det beste for folket? Tenker på hva jeg skal stemme på til neste høst.

    3. Hvis du skulle trekke fram noe positivt og negativt ved feks SV. Hva mener du det skulle være? Hva med FRP?

    4. Er du lei deg for hvordan ting har blitt med kokken? Man kan si så mye. Jeg synes det har vært underholdene, men også sårt.. Når dere begge tar dere nær av. Hvem beg..skal ikke ta den. Men er et men… han følte det nok veldig sårt og forsto vel ikke helt søringhumoren, og du fikk litt drittt, som ga deg blod på tann..Og du tok ikke humoren fra Nord. Jeg har familie på Østlandet og halve slekta i Nordreisa, Storslett og Skjervøy ☺️Og det er virkelig forskjeller 😄Tro du meg😂Men det må oppleves☺️Ikke noe vondt i noen av dere!
      Kunne du gjort noe annerledes og kunne kokken gjort noe annerledes?

    5. Fyrer løs jeg, lurer på mye😊Hva er det værste du har gjort/ opplevd iløpet av livet, mot deg selv eller andre?
      Og er det noe du angrer på?

      (Ved unntak av de forferdelige tap du har lidd med to barn. Kan missforstås..ikke gjør det.🙏🏻) ❤️❤️

      Skjønner at den er tøff😬Men like tøff som deg👊🏻😘

    6. Hva ser du helst på tv? Når du ligger under pelspleddet og gamle gubben grå i andre sofaen?
      Krangler dere om kontrollen, eller er dere enig?
      Hva går det i en fredags og lørdagskveld?😄

    7. Når dere har vært gift i så mange år👌😊Og vært igjennom det dere har ved å miste to barn😰❤️
      Hva er hva er hemligheten?☺️
      Håper på et annet svar enn respekt for hverandres forskjeller…😬😂🤒🙈Håper jeg ikke fornærmer, jeg kjenner meg så igjen i deg, rett frem.
      Og du er et forbilde for meg❤️
      Håper du får masse spørsmål, heier på deg!
      Klem

    8. Får ikke sove jeg, som vanlig. Så kommer med fler..😄Surt, salt eller søtt godteri?(tipper søtt, pepperkakedeig🤗)
      Så kjører vi på i toppbloggerstil:
      Ferie på Svalbard en uke eller en uke i Monaco?
      Spist grandiosa eller hvalbiff hver fredag resten av livet?
      Fotpleier eller frisør?
      Elektrisk varme eller fyr i peisen?
      Miste en hånd eller fot?
      Reinkjøtt eller svinekjøtt?
      Nonstopp eller Ifa?
      Være bestevenn med svigermor eller svigermor til bestevenn?
      Kåre Willoch eller Brundtland?
      Tv2 eller Netflix?
      😄
      Litt overtrøtt, kunne fortsatt i evigheter😄😂Nå er jeg spent!😊😊

        1. Neida😊Måtta bare ta med noen sånne som toppbloggerne gjør..litt av vitsen det også☺️Ha en fin dag😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg