En spennende reise…

Ja, det er Sophie Elise som er ute på en spennende reise.  hun har dratt til New York. jobbreise.
Dagens reise for min del går til Fastlegen. Ikke like spennende. …
Det er forskjell på å ligge øverst på lista eller på 83. plass.

Turen til New York er spennende for karrieren til Sophie Elise.  Det er i grunn turen  til fastlegen for min karriere og. Eller mitt videre yrkesliv.  Jeg tok noen blodprøver sist jeg var hos legen. De får jeg forhåpentligvis svar på i dag.  Samtidig har jeg målt blodsukkeret mitt jevnlig siden sist jeg var der. Og slik jeg tolket det er blodsukkeret konstant høyt. Selv om jeg tar medisiner mot det. Det vil jeg diskutere med han. Hva det har å si for helsa mi, om det er medvirkende grunn til at jeg er så trøtt og sliten  og ikke minst konkrete råd på hva jeg kan gjøre for å få ned blodsukkeret. Hva konkret jeg skal gjøre når det er for høyt, og hvordan jeg best kan klare å regulere det.

Det blir en spennende dag for både meg og Sophie Elise.

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg