Første feriedag…

Har en ukes husmor-ferie. For min del vil det si en uke hvor jeg ER husmor.. Ikke mye tid til det i en vanligvis hektisk hverdag..

Så i dag ble det en times tur med hunden. Lang frokost eller brunch med nytt interiørblad, og så full fart med vasjkefille og langkost. Rydding og ordning. Fikk gjort mye. Fikk også gitt bort en søppelsekk full v pocketbøker, så nå er det litt færre bøker på biblioteket. Familiequiz etter at yngstemann hadde laget middag. Gamle Gubben Grå vant som vanlig. Den mannen har  mye kunskap om mange ting.

I morgen kommer datteren på besøk. (eller hjem som jeg sier.) Hun flyttet til Harstad  i begynnelsen av Harstad. Det skal bli så kos å få henne hjem. Hun skal ha tre eksamner her nede og skal være her i fire uker. Jeg gleder meg veldig. Har nok ikke skjønt hvor mye jeg har savnet henne.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg