Kreftene vender tilbake…

Har vært syk en uke nå, og begynner å bli lei. Det er vel et bedrignens tegn? Har ligget på sofaen med feber, vondt i hodet og sovet siden fredag. Knapt vært utenfor døra. Men i dag har jeg våknet av dvalen. Ser vintersola skinne gjennom støvete stuevinduer. Gnistrende sol mot hvit snø og blå himmel. Flott, og jeg kjenner tidlig tidlig spire av vårfornemmelser. Jeg elsker våren.

Hodet dunker fremdeles, men jeg må da snart være uthvilt etter å ha sovet en uke føles det som. I dag må jeg få gjort litt mer enn å sove. Å  energien min vender tillbake. Snart klar for mitt vanlige travle liv.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg